FAQ

Zijn de prijzen in de winkel gelijk aan de prijzen in de webshop

Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Het kan soms voorkomen dat bepaalde producten uitsluitend in de winkel beschikbaar zijn of juist andersom.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen in de webshop zijn inclusief btw.

Wat is de levertijd van bestelde producten?

De bestelde producten zijn binnen 3 werkdagen bij je thuis.

Ik heb een verkeerd afleveradres aangegeven, wat nu?

Indien jouw bestelling nog niet verstuurd is kan het afleveradres nog gewijzigd worden. Neem daar contact met ons op op het telefoonnummer
06-45230079 of per email info@ladushimode.nl

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan bij ons betalen met iDeal. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank.
iDeal is veilig, snel en makkelijk!

 

Creditcard

Je kan bij ons betalen met Visa en Mastercard.

 

Vooruitbetaling

Je kan je bestelling ook zelf overmaken d.m.v. een bankoverschrijving.

Je kan het totaal bedrag overmaken naar Ibannummer NL70INGB0006685843 t.n.v. Newplay. Vermeld bij de overschrijving je bestelnummer. De bestelling wordt dan naar jou opgestuurd als de betaling bij ons op de rekening is bijgeschreven. Je krijgt hiervan een melding per e-mail.

Kan ik ook achteraf betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk bij ons.

Kan ik met waardebonnen en/ of cadeaubonnen betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk bij ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij ons zijn de verzendkosten € 5,00

Ik heb een product gekocht die in de sale was, maar ik wil het graag ruilen. Wat nu?

Producten uit de sale mogen niet retour. Wel heb je de mogelijkheid om het product om te ruilen in onze vaste vestiging in Amsterdam, Eerste van Swindenstraat 7. Het product dient u binnen 7 dagen om te ruilen.

Hoe kan ik een product retourneren?

  1. je kan met het product langskomen in de winkel.
    Je neemt het retourformulier mee naar de winkel.
    Het totaalbedrag exclusief verzendkosten zullen asap, maar binnen 14 dagen, worden teruggestort op het ibannummer dat vermeld staat op het retourformulier.
  2. je brengt het pakket naar een PostNL afleverpunt. Het afleverbewijs dien je goed te bewaren!
    Je stuurt het retourformulier mee met het pakket.
    Als je retourzending binnen is ontvang je een bevestiging per mail
    Het totaalbedrag exclusief verzendkosten zullen asap, maar binnen 14 dagen, worden teruggestort op het ibannummer dat vermeld staat op het retourformulier.

Hoe kan ik een product ruilen?

Indien je een product wilt ruilen dan maak je hiervan een melding door te bellen op het telefoonnummer 06-45230079 of per e-mail: info@ladushimode.nl

Om een product te ruilen kom je langs bij ons in de vestiging.
La Dushi

Eerste van Swindenstraat 7
1093 ES AMSTERDAM

Indien je het product ruilt voor een duurder product dan dien je het verschil bij te betalen.

Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?

Als je bij ons in de winkel langskomt dan niet. Indien je het pakket verstuurd via PostNL betaal je alleen de verzendkosten.

Ik heb een product ontvangen die kapot is. Wat doe ik nu?

Het is zeer vervelend als zoiets gebeurd. We proberen dit te voorkomen d.m.v. kwaliteitscontrole. Als je onverhoopt toch een kapot product ontvangt neem dan contact op met ons op het telefoonnummer:
06-45230079.

Ik heb een klacht, waar kan ik die melden?

Indien je klacht hebt over een product over de gang van zaken neem dan contact met ons op op het telefoonnummer 06-45230079. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.